Cajun Corner’ın müşteri sadakatini sağlamak için lezzet inovasyonu, misafir memnuniyeti, dijital yenilikler ve sosyal sorumluluk projelerine odaklandıklarını belirten Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Turgut, franchise modelleriyle güçlü bir iş ağı yarattıklarını vurguladı.
Cajun Corner franchise modelinin, hem girişimciler hem de şirket açısından sağladığı en önemli avantajlar nelerdir? Bu avantajlar girişimcilerin iş kurma süreçlerinde nasıl bir fayda sağlıyor?
Girişimciler için franchise sisteminin avantajları şu şekildedir:
Cajun Corner, güçlü bir marka kimliğine sahip olduğu için, bu durum girişimciler açısından, pazara girişte büyük bir avantaj sağlar, en az zahmetle müşteri kitlesi oluşturmasına yardımcı olur.
Cajun Corner’ın tecrübesi sayesinde girişimciler, iş planı hazırlamak ve pazarı araştırmak gibi süreçlerden tasarruf ederek, hızla işe başlayabilirler. Hazır bir iş modeli ve süreçlerle yola çıkarak zaman ve kaynak tasarrufu sağlarlar.
Cajun Corner franchise modeli, bağımsız bir işletme kurmaktan daha az risk taşır. Girişimciler, kanıtlanmış bir iş modeli ve destekle daha güvenli bir yatırım yapma fırsatı bulurlar.
Merkezi bir tedarik zinciri ve anlaşma sağladığımız tedarik firmaları ile girişimciler, kaliteli malzemelere zahmetsizce erişim sağlayarak maliyetlerini düşürebilecek, işletme kar marjını ise artıracaktır.
Devamlı olarak ulusal pazarlama kampanyaları düzenleyerek, girişimcilerin müşteri çekmelerine yardımcı olmaktayız. Sosyal medya, yerel etkinlikler, sponsorluk anlaşmaları, yerel festivaller gibi stratejik işbirlikleri ile desteğimizi en üst noktada tutmaktayız.
Şirketimiz için franchise sisteminin avantajlarını ise şu şekilde diyebiliriz:
Franchise modeli markamızın hızlı bir şekilde büyümesine katkı sağlamaktadır. Yeni şubeler açmak, girişimcilerin yatırımlarıyla daha az sermaye gerektirir duruma gelmektedir. Franchise sahipleri, kendi yerel pazarlarını daha iyi tanıdıkları için, şirketin yerel pazarlara daha iyi uyum sağlamasına yardımcı olmaktadır
Son olarak Cajun Corner franchise modeli ile ülkemizde güçlü bir iş ağı yarattık. Bu süreç, sadece kendi markamız için değil, aynı zamanda girişimciler ve yerel ekonomi için de birçok fırsat sunmaktadır. Oluşturduğumuz iş ağı bilgi paylaşımını, en iyi uygulamaların aktarımını ve iş birliği fırsatlarını artırdığı gibi ülkemiz pazarındaki dinamiği pozitif yönde artırmaktadır.
Cajun Corner’ın mevcut şube sayısı nedir, yıl sonuna kadar kaç yeni şube açmayı hedefliyorsunuz?
Cajun Corner, 2017 yılında kurulduğundan bu yana hızla büyüyerek an itibarıyla 60 şehirde toplam 160 şubeye ulaşmıştır. 2024 yılı sonuna kadar hedeflenen toplam şube sayımız ise 170 şubedir. Ancak şirketin uluslararası arenada da varlık gösterme hedefi doğrultusunda büyüme hızımızın artacağını öngörmekteyiz.
Rekabetin yoğun olduğu bu sektörde, müşteri sadakatini sağlamak için hangi stratejileri kullanıyorsunuz?
Her şubemizde sunduğumuz ürünlerin kalitesini ve lezzetini standartlaştırarak, müşterilerin her defasında aynı deneyimi yaşamalarını sağlıyoruz. Bu, onların markamıza olan güvenini artıyor ve böylelikle müşterilerimizle olan ilişkilerimiz güçlü kalıyor.
Paket servis platformları ile yaptığımız iş birlikleri neticesinde, müşterilerinizin tercihlerini analiz ederek, müşterilerimize özel indirim ve kampanyalar sunarak, onların markamızla olan bağını güçlendiriyoruz.
Menümüzü sürekli yenileyerek müşterilerimizin ilgisini canlı tutuyoruz. Ayrıca, “Cajun Corner Experience” ve “Cajun Corner Express” gibi yenilikçi restoran konseptleri oluşturarak müşteri kitlemizi genişletmeyi hedefliyoruz.
Yerel festivaller, sponsorlu etkinlikler veya hayır organizasyonlarıyla markamız ile müşterilerimiz arasında sıcak bağlar oluşturmaktan kıvanç duyuyoruz.
Sosyal medya platformlarında yaratıcı ve eğlenceli içerikler paylaşıp, müşterilerimizin dikkatini çekiyoruz. Özellikle ürünlerimizin ve restoranlarımızın detaylıca anlatıldığı ve fiyat politikamızı içeren içeriklerle müşterilerin markamızı deneyimlemesi için cesaretlendiriyoruz.